מוקד מכירות מטרו 9930*
מזרח אסיה באופנוע: ימאהה באנימציה

מזרח אסיה באופנוע: ימאהה באנימציה

30/04/2014
הנוכחות החזקה של היצרנים היפניים בשוק הרכב הדו-גלגלי היא עניין ידוע, אבל מה שאולי פחות ידוע הוא העובדה שביפן האופנועים הם לא רק תעשייה אלא חלק מהתרבות....

הנוכחות החזקה של היצרנים היפניים בשוק הרכב הדו-גלגלי היא עניין ידוע, אבל מה שאולי פחות ידוע הוא העובדה שביפן האופנועים הם לא רק תעשייה אלא חלק מהתרבות. האופנועים הראשונים הגיעו ליפן בסוף המאה ה-19, לאחר הפתיחה המחודשת לעולם ובמסגרת תהליך המודרניזציה. הם הפכו ללהיט לאורך תקופה ארוכה בה תשתית הכבישים עדיין לא היתה מספיק מפותחת.
מירוץ האופנועים הראשון ביפן נערך כבר ב-1901. במחצית הראשונה של המאה ה-20, אופנועים הפכו לפריט אופנתי בקרב הידוענים של יפן, ובראשם הנסיך הצעיר (והקיסר לעתיד) הירוהיטו. תעשיית האופנועים המקומית החלה לפרוח גם היא. גם כיום, רכיבה על אופנוע נפוצה בקרב חלקים רחבים מהאוכלוסייה ביפן ועדיין מסמלת סגנון.
אחד הדברים שמעידים על הנוכחות של האופנועים בתרבות היפנית הוא האופן שבו הם מוצגים בתעשיית הבידור של המדינה, ובמיוחד בתעשיות המנגה (קומיקס) ובאנימה (אנימציה) המשגשגות של יפן.
אולי הדוגמה הבולטת ביותר היא סרט האנימציה "אקירה" משנת 1988, שהתבסס על סדרת קומיקס מצליחה. הסרט, שעסק בחבורה של אופנוענים בטוקיו של העתיד, הפך לאחת היצירות המזוהות ביותר עם האנימציה היפנית. קטעי פעלולי האופנוע הרבים בסרט הפכו אותו גם לסרט פולחן בקרב אופנוענים.


http://www.youtube.com/watch?v=NCmVrn2gnRs


עכשיו מגיע החיבור הבלתי-נמנע בין תעשיית האופנועים לתעשיית האנימציה של יפן. חברת ימאהה החליטה לשווק את דגמי ה-MT07 ו-MT09, תוך הדגשה של הכוח הרב הזמין לנהג והביצועים המרשימים על הכביש, על ידי סדרת אנימציה בשם Master of Torque.
כמו "אקירה", ואולי בהשראת אותו סרט, גם הסדרה מתרחשת בעתיד בו יפן מתכוננת לאולימפיאדה בטוקיו. גיבור הסדרה, דן אמו, מנהל בימים שגרה אפרורית של עובד זוטר באחת החברות הגדולות של טוקיו ובלילות הוא יוצא לחרוש את הכבישים של יפן בנסיעות ארוכות. באחד מאותם לילות הוא מסתבך עם כנופיית אופנוענים מסתורית, שקשורה למזימה של תאגיד גדול.


הסדרה מהווה פרסומת לעצם הרכיבה על אופנוע ברחבי יפן, לא פחות משהיא מהווה פרסומת למותגי האופנועים של החברה; כבר בפרק הראשון, המעוצב ומונפש בסטנדרטים הגבוהים שקבעה תעשיית האנימציה של יפן, אפשר להתרשם מהאהבה של יוצרי הסדרה לכבישים האיכותיים ולנופים המרהיבים שממתינים לכל רוכב אופנוע.
את האהבה הזאת החליטו לשווק בימאהה גם לקהל המקומי וגם לקהל הבינלאומי. הפרק הראשון (שלושה פרקים נוספים צפויים בהמשך השנה) עלה לרשת בליווי כתוביות באנגלית באתר מיוחד. מלבד הפרקים עצמם האתר מכיל גם מידע רב על המקומות האמיתיים בהם הסדרה מתרחשת, ובעתיד יכיל גם מידע על האופנועים אותם היא מקדמת.
המפגש בין תעשיית האופנועים לתעשיית האנימציה של יפן, אשר שתיהן מייצגות את מה שהפך את התרבות היפנית לאופנתית ופופולארית ברחבי העולם, נראה כל-כך טבעי...
לצפייה בפרק הראשון:


http://www.youtube.com/watch?v=RHDzGdwPSG0


אתר הסדרה:


http://global.yamaha-motor.com/showroom/mt/

למידע מלא
אופנועי ימאהה במבחן

ימאהה MT-07 במבחן

04/09/2014

האח הקטן של ה-MT-09 שמעט נחבא אל הכלים מתגלה כאופנוע מצוין עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד

 

כולם מדברים על ה-MT-09. האופנוע הראשון של ימאהה מתוך סדרת אופנועים שמהווים ביחד את התשובה של ימאהה לאופנוענות המודרנית – פשוטה אבל איכותית, יעילה אבל מהנה, יושבת על 'פלטפורמות' אבל ייחודית, ומעל הכל – זולה, גם לקנייה וגם לתחזוקה. הונדה הייתה הראשונה שהבינה שכדי למשוך קהלים חדשים, או לפחות לשמור את אלו הקיימים, וכדי לעצור את מגמת עליית הגיל של רוכבי האופנועים, חייבים ליצור כלים אחרים. לא עוד אופנועים עתירי הספק וביצועים שנמצאים במלחמת חימוש בכל שנה, אלא כלים פשוטים ויעילים לתחבורה יומיומית זולה. התוצאה הייתה סדרת ה-NC700 שהייתה – נגיד בעדינות – לא מלהיבה במיוחד. ימאהה כמו ימאהה, עשתה את זה אחרת והציגה בשנה שעברה את ה-MT-09 כסנונית ראשונה של סדרת ה-MT, שכאמור יעילה וזולה, אבל גם עם המון פלפל בישבן. ימאהה הראתה שאפשר לייצר אופנוע זול, אבל שיהיה גם מגניב ומהנה לרכיבה, וכך יצרה את אחד הכלים החשובים של השנים האחרונות.

 

רוצים לקרוא עוד? היכנסו לאתר פול גז 

 

לדף הדגם היכנסו לאתר ימאהה

למידע מלא
מבצע JOYRIDE CASHBACK

JOYRIDE CASHBACK

04/11/2018
מבצע ג'וייריד CASHBACK ,  ההזדמנות שלך לזכות בג'וייריד 125 חינם!
 
 
תארו לכם שאתם קונים JOYRIDE 125 ואז מקבלים הודעה שכל מה ששילמתם חוזר לחשבון שלכם זה בדיוק מה שהולך לקרות בחודש הקרוב! אז מה צריך לעשות?
רכשו ג'וירייד 125
העלו תמונה עם הכלי לפייסבוק/אינסטגרם עם התיוג #JR_cashback
אתם בהגרלה! 2 מכם עומדים לזכות בג'ורייד מתנה
למידע מלא